Wednesday, December 23, 2009

SENARAI MURID YANG DITERIMA MASUK KE SBP

1. FARAH SABRINA AMRUL HALIM GAN
Sekolah Menengah Sains Hulu Selangor atau lebih dikenali sebagai Semashur merupakan sekolah berasrama penuh ke-40 dan terletak di Batang Kali, Selangor. Salah satu sekolah berasrama penuh yang bertaraf KLUSTER dan kini pihak sekolah ini sedang berusaha untuk mendapatkan pangkat "High Performing School".

1. FARAH REDZA
Konsep pembangunan Sekolah Seri Puteri Cyberjaya menerap ciri-ciri yang boleh menjana pembelajaran sains dan teknologi berteraskan penggunaan ICT serta dapat menggalakkan murid-muridnya berinteraksi dan berinovasi.

3.SITI SAHIRAH
Sekolah Menengah Sains Bagan Datoh (SABDA) telah dibuka secara rasmi pada 12 Mei 2009dengan menerima kehadiran pelajar daripada tingkatan 1 dan tingkatan 4. Jumlah pelajar sekolah ini kini hampir mencecah 300 orang. Sekolah ini terletak di Bagan Datoh, Perak.

4. AFIQ SHARI
Sekolah Agama Menengah Bestari yang dirancang oleh Bahagian Pendidikan dan Pembelajaran JAIS merupakan Program bagi memantapkan lagi sistem pendidikan yang menawarkan pelajar Tingkatan Empat dan Lima dalam Jurusan Sains dan Teknik disamping Amal Islami dijadikan sebagai kurikulumnya. Kewujudan sekolah ini diharapkan dapat memenuhi Falsafah dan Matlamat Pendidikan Islam Kementerian Pendidikan Malaysia.

No comments: